.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ممنوعیت تردد ماشینهای سنگین در محور کیاسر

فرماندار شهرستان ساری گفت: به واسطه حادثه خیز بودن و ایمنی پایین محور ساری به کیاسر تردد انواع خودروهای سنگین در این محور ممنوع شده است.

به گزارش مهر، محسن زارعی در جلسه شورای ترافیک مازندران افزود: مشکلات جدی در حوزه ترافیک مرکز مازندران وجود داشته که به آن توجه چندانی نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: به واسطه اعلام محدودیت اعتباری از سوی راه و ترابری شهرستان هنوز یک دور برگردان و زیرگذر در حوزه راههای منتهی به مرکز استان طی سه سال گذشته صورت نگرفته است.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه محور ساری به کیاسر یکی از پرخطرترین محورهای مواصلاتی استان است، تصریح کرد: توجه به توسعه جاده و راهها به مرکز استان باید بیشتر شود.

زارعی با بیان اینکه راه ارتباطی ساری به سمنان با مسدود شدن تردد خودروهای سنگین در محور کیاسر خلوت شده از مسئولین وزارت راه خواست تا هرچه سریعتر نسبت به آغاز عملیات اجرایی چهار خطه کردن محور ساری به کیاسر اقدام کنند.

وی در عین حال از روند رو به رشد معضل ترافیک در مرکز شهر استان انتقاد کرد و گفت: متاسفانه پیمانکار طرح ترافیک شهر ساری ضمن انعقاد قرارداد به تعهدات خود عمل نکرده و طرح را نیمه کاره ترک کرده است.

سید عیسی هاشمی حیدری، معاون عمرانی استانداری مازندران نیز با اشاره به اینکه سیمای شهرهای استان باید با احداث تقاطع های غیرهمسطح زیبا شود، افزود: معماری های شهرسازی در احداث تقاطع غیرهمسطح باید رعایت شود.

وی با بیان اینکه اجرای طرحهای عمرانی شهرها و روستاهای استان به پیمانکاران بومی واگذار می شود، تصریح کرد: میانگین سنی مجریان پروژه های عمرانی و راهسازی شهرهای استان به کمتر از 26 سال کاهش یافته است.

معاون عمرانی استانداری مازندران با اشاره به اینکه شهر ساری نماد و پیشانی استان بوده، خاطرنشان کرد: متاسفانه در سالهای قبل توجه شاخصی به توسعه شهرهای و جاده های مرکز استان صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه مردم باید آثار توسعه طرح های عمرانی در استان را لمس کنند خواستار اطلاع رسانی اقدامات توسعه ای استان توسط مدیران به رسانه ها برای آگاهی سازی مردم شد.

وی همچنین از افتتاح یک باند کمربندی شمالی ساری تا پایان آبان ماه امسال خبر داد و گفت: با اعتبارات وزارت راه و ترابری احداث تقاطع غیرهمسطح ساری به قائم شهر به زودی آغاز می شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.506 seconds.